امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اقتصادی » نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی انتقاد کرد؛ اوضاع اسف‌بار صنعت لرستان/ اکثر پروژه‌ها زیر ۵۰ درصد پیشرفت دارند!

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی انتقاد کرد؛

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی انتقاد کرد؛ اوضاع اسف‌بار صنعت لرستان/ اکثر پروژه‌ها زیر ۵۰ درصد پیشرفت دارند!

کد خبر: 1947
  • 5
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، مهرداد ویسکرمی در دیدار با مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، اظهار داشت: تا مدیران، نمایندگان و حتی مردم با هم همدل نشوند، در پیشبرد کارها به مشکل بر می‌خوریم.

وی افزود: باب جدیدی را در نمایندگی باز کرده ایم، قبلاً این راه را رفته ایم که با جا به جا کردن مدیران چیزی عوض نخواهد شد، هدف ما هم تغییر در زندگی مردم حوزه انتخابیه است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: بسیاری از مسائل در سطح پایین و با پیگیری قابل حل است.

ویسکرمی در ادامه با انتقاد از وضعیت صنعت لرستان، تصریح کرد: اوضاع صنعت لرستان بسیار اسف بار است، به همین خاطر با وزیر صمت مخالفت کردم تا صدای صنعت خوابیده لرستان را به گوش وزیر جدید برسانم.

وی ادامه داد: عمده مشکلات با فعال شدن شهرک‌های صنعتی قابل حل است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی در نظر دارد پروژه‌هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد را به پایان برساند، گفت: این در حالیست که متأسفانه اکثر پروژه‌های استان زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه با هلدینگ های بزرگی در حال رایزنی هستیم تا با حل شدن مشکلات، زیرساخت‌های لازم برای حضور آنها فراهم شود، خاطرنشان کرد: در این راستا مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی به صورت مکتوب از سوی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی برای پیگیری ارائه شود/ مهر

دسته بندی: اخبار / اخبار اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید