امروز: یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » اخبار » ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۶ طرح اقتصادی لرستان اختصاص یافت

۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۶ طرح اقتصادی لرستان اختصاص یافت

کد خبر: 3226
  • 1

به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز ،سیروس ابراهیمی صبح امروز چهارشنبه چهارم خرداد ماه جاری در دیدار با مدیرعامل و هیئت مدیره بانک صنعت و معدن کشور اظهار داشت:لرستان یکی از استان‌های کمتر توسعه‌یافته است وشرکت‌های دولتی به‌شکل مطلوب در این استان سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه لرستان از نظر مواهب طبیعی یک استان برخوردار است، افزود: این استان با وجود سرمایه‌های طبیعی و انسانی سال‌هاست که در رده‌های اول تا چهارم بیکاری کشور قرار دارد و وضعیت مناسبی نیز در سال 1400 برای وضعیت بیکاری لرستان رقم نخورده‌است.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با تأکید بر اینکه از بانک صنعت،معدن وتجارت توقع داریم که به راه‌اندازی صنایع راکد این استان کمک کند،عنوان کرد:تسهیلات شش طرح در سفر رئیس‌جمهور به این بانک محول شده‌است‌.

وی با بیان اینکه کارخانه قند لرستان از دریافت تسهیلات انصراف داده‌است،بیان کرد:هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات با 200 میلیون یورو تسهیلات ارزی از سوی بانک صنعت،معدن و تجارت برای شش پروژه این استان اختصاص داده می‌شود و امیدواریم این بانک به راه‌اندازی پروژه‌های صنعتی لرستان کمک کند.

ابراهیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی لرستان گفت:این استان به راه‌آهن سراسری،جاده ترانزیتی کشور و بازار عراق دسترسی دارد و می‌تواند محصولات خود را در بازار اربیل و کشورهای خلیج فارس به فروش برساند.
منبع : خبرگزاری تسنیم
دسته بندی: اخبار / اخبار اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید