امروز: یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » اخبار » رفع محرومیت‌های استان نیازمند حضور میدانی و تلاش جهادی است

استاندار لرستان:

رفع محرومیت‌های استان نیازمند حضور میدانی و تلاش جهادی است

کد خبر: 3214
  • 1
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز ، فرهاد زیویار عصر دیروز شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه جاری در جلسه با اعضای قرارگاه صاحب الامر(عج) خواستار انجام میدانی فعالیت‌ها به صورت میدانی برای رفع محرومیت‌های استان شد و اظهار داشت: ساز و کار اداری دستگاه‌های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بتوان بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهند و باید به غیر از ظرفیت‌های اداری از ظرفیت سایر نهادهای مردمی نیز در این راستا بهره گیری شود.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف و برنامه تاییدها باید  از توان نهادهای وابسته به نظام استفاده شود تا در زمینه رفع نواقص، کمبودها و سایر مشکلات بتوان با تولید فکر و اجرایی کردن آنها به مردم کمک کرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: استان لرستان نسبت به سایر نقاط کشور شرایط متفاوتی دارد و به لحاظ کمبودهای تاریخی، نیازمند انجام کار میدانی بیشتر و تلاش مضاعف مسئولین برای رفع مشکلات است، از این رو هماهنگی و همکاری همه نهادها امری بدیهی است.

وی با بیان اینکه هرگونه ناهماهنگی میان نهادهای استان نتیجه‌ای جز از دست رفتن فرصت ها در پی ندارد بیان کرد: تنها راه حل برون رفت از مشکلات و قرار گرفتن در مسیر توسعه در استان لرستان  انجام کار جهادی همراه با وفاق و همدلی است.

زیویار گفت: نیروهای جهادی نباید در زمان و مکان متوقف شوند، بسیار مهم است حرکت رو به جلو به عنوان برنامه و هدف ترسیم شده و روز به روز بر پویایی و فعالیت آنها افزوده شود، باید برنامه‌ها را به برگزاری جلسات محدود نکرده و به صورت میدانی پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: ساز و کار انجام خدمات باید به گونه‌ای تعریف شود که با احترام به اعتقادات مذهبی، در جهت تشویق و ترغیب انجام مسائل به روش‌های جهادی مانند زمان جنگ تحمیلی، با روحیه‌ای بسیجی و ابتکاری امورات را پیش برده و صرفا رضایت خداوند  را مد نظر قرار داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید