امروز: یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » مصاحبه » مصاحبه فرهنگی هنری » ابراهیم حسینی نوازنده و آهنگساز پلدختری را بیشتر بشناسید

ابراهیم حسینی نوازنده و آهنگساز پلدختری را بیشتر بشناسید

کد خبر: 54
  • 14
ابراهیم حسینی تخصص نوازندگی تار و سِتار را دارد. مراحل اولیه موسیقی را در سال 1379 نزد آقای حمید دلفان در خرم آباد فرا گرفت و سپس برای فرا گیری ردیف نوازی به استاد پرویزاده رجوع کرد. 

پس از سه سال کسب ردیف نوازی مداوم به پیشنهاد آقای خانجان کرمی ریاست وقت اداره ارشاد اسلامی پلدختر شروع به آموزش موسیقی نمود که در طی این مدت جوانان و بزرگان زیادی نزد ایشان موسیقی را فرا گرفتند

حسینی در گفتگو با پایگاه خبری پلدختر گفت: متاسفانه به خاطر اینکه موسیقی در پلدختر دچار ضعفهای زیادی در طی دهه گذشته بوده است و همچنین حمایت های بالقوه در حیطه موسیقی از جانب مسئولین صورت نگرفته است، هیچوقت تمایلی به اجرا در جشنواره ها نداشتم.

وی در ادامه افزود در کنار هنرمندان پلدختری و خرم آبادی اجراهای متفاوتی داشته ام و چندین آهنگ لری را ساخته و تنظیم کرده ام که برای تهیه و ضبط و پخش این آثار نیاز به حمایت دارم.

لازم به ذکر است کلاسهای موسیقی این هنرمند پلدختری بصورت خصوصی شامل آموزش سازهای تار، سِتار، کمانچه و ویالن دایر میباشد و علاقمندان میتوانند برای یادگیری و خرید آلات موسیقی به شماره تلفن 09166639154 تماس حاصل فرمایند.
تبلیغ

نظرات

  1. User Avatar
    • بالاگریوه
    • در تاریخ : 20 شهریور 1397 15:32
    آرزوی موفقیت برای همه هنرمندان شهرستان پلدختر

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید