امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار حوادث » معاون عمرانی استانداری لرستان خبر داد: مشکلات مسکن مهر پلدختر خیلی حاد است/ باید مطالعات دقیقی در این زمینه صورت گیرد!

معاون عمرانی استانداری لرستان؛

معاون عمرانی استانداری لرستان خبر داد: مشکلات مسکن مهر پلدختر خیلی حاد است/ باید مطالعات دقیقی در این زمینه صورت گیرد!

کد خبر: 456
  • 1
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، احمد مرادپور شامگاه یکشبنه در شورای مسکن لرستان با بیان اینکه هر دولتی به سرکار می آید برای مشکلات جامعه به طور مثال مسکن یک نسخه را می پیچد، اظهار داشت: خیلی از مردم ما فاقد مسکن هستند و جوان هایی که می خواهند زندگی تشکیل بدهند و کسانی که قدرت خرید مسکن را نداشته اند نیازمند مسکن هستند.

وی با تاکید بر اینکه احداث واحدهای مسکن مهر برای رفع این مشکل بوده است، عنوان کرد: آن زمان اینگونه مطرح شد که بیشتر مشکلات تهیه مسکن، متعلق به تامین زمین آن است و اگر این امر حل شود هزینه تامین مسکن نصف می شود.

کمک کنید واحدها را تکمیل کنیم

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اختصاص زمین های دولتی برای احداث واحدهای مسکن مهر، گفت: باید دقت می شد، جانمایی که برای این واحدها در نظر گرفته می شود مناسب باشد.

مرادپور با تاکید بر اینکه سرمایه زیادی از استان و کشور در واحدهای مسکن مهر خوابیده است، افزود: سرمایه ای در کشور ایجاد شده و باید آن را تکمیل کنیم.

وی، ادامه داد: الان موقع بررسی اشتباهاتی که در احداث آنها وجود داشته نیست و امروز باید آنها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تقدیر از عملکرد شرکت های خدمات رسان در واحدهای مسکن مهر، گفت: در این راستا تقاضا داریم که همکاری کنند و باقی مانده کارهایی که در سایت های مسکن مهر دارند را تکمیل کنند.

مرادپور با اشاره به کاربری های آموزشی، فضای سبز، درمانی، تجاری، ورزشی و ... سایت های مسکن مهر، بیان داشت: اگر این کاربری های واگذار شوند واحدهای مسکن مهر ارزش افزوده پیدا می کنند.

مشکلات مسکن مهر پلدختر خیلی حاد است

وی، تاکید کرد: این کاربری ها توسط راه و شهرسازی مشخص شوند تا به دستگاههای مختلف واگذار شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مشکلات مسکن مهر پلدختر خیلی حاد است، تصریح کرد: باید مطالعات دقیقی در این زمینه صورت گیرد و تیمی متشکل از نماینده دفتر فنی، نماینده راه و شهرسازی، مدیریت بحران، مدیریت و برنامه ریزی، آب منطقه ای، منابع طبیعی و شهرداری و فرمانداری پلدختر بازدید از این مسکن مهر داشته باشند و در نهایت یک گزارش برای تصمیم گیری برای آن تهیه شود.

مرادپور همچنین بر لزوم اجرای طرح های آبخیزداری در اطراف شهرهای استان تاکید کرد و گفت: همه شهرهای استان کوهستانی و سیل گیر هستند و باید این طرح ها در اطراف شهرها اجرایی شوند/ خبرگزاری فارس

دسته بندی: اخبار / اخبار حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید