امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » رئیس ستاد معین بنیاد مسکن استان اصفهان مسقر در شهر سیل زده پلدختر مطرح کرد: پرداخت کامل کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان پلدختر/ آماده‌سازی سایت چهارهکتاری برای احداث واحدهای مسکونی سیل‌زدگان شهر پلدختر/ بازسازی دیوار ساحلی آغاز شد

رئیس ستاد معین بنیاد مسکن استان اصفهان مسقر در شهر سیل زده پلدختر مطرح کرد:

رئیس ستاد معین بنیاد مسکن استان اصفهان مسقر در شهر سیل زده پلدختر مطرح کرد: پرداخت کامل کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان پلدختر/ آماده‌سازی سایت چهارهکتاری برای احداث واحدهای مسکونی سیل‌زدگان شهر پلدختر/ بازسازی دیوار ساحلی آغاز شد

کد خبر: 896
  • 0
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز؛ مهدی صدر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در شهر پلدختر از حدود دوهزار و 900 واحد تعمیری مسکونی دوهزار و 747 واحد را به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم که هزار و 600 نفر وام‌های خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه 500 واحد تجاری به بانک‌های عامل معرفی شدند و 130 واحد تسهیلات سرمایه‌ای را دریافت کردند افزود: برای واحدهای احداثی 207 واحد آواربرداری، 75 واحد پروانه صادر شده، 144 واحد پی‌کنی، 11 واحد فونداسیون و چندین واحد هم اسکلت‌بندی شده است.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: از 13 روستای بخش مرکزی پلدختر که در اختیار بنیاد مسکن قرار دارد تاکنون برای 64 واحد پی‌کنی شده و تمام 64 واحد در حال آرماتوربندی، و چند واحد هم در مرحله بتن‌ریزی و احداث ستون هستند.

وی بیان کرد: لایروبی کانال شهر پلدختر که حدود هزار و 140 متر طول دارد به‌اتمام رسیده و از هفته آینده نصب درب‌ها و دریچه‌های بتنی برای کانال را انجام خواهیم داد.

صدر با ابراز اینکه سایت بنیاد مسکن در شهر پلدختر و روستای بابازید فعال، و پیمانکار مشغول کار است، گفت: در شهر پلدختر تعدادی شمع اجرا شده که زیر سطح زمین است و 28 متر ارتفاع دارد، تعدادی هم معارض وجود دارد که امیدواریم اجازه دهند تا ما بقیه شمع‌ها را اجرا کنیم و تا قبل از پایان مهرماه دیوار قسمت غربی شهر را به سرانجامی برسانند.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با اعلام اینکه در روستای چم‌مهر برای 120 واحدی که باید جابه‌جا شوند زمین خریداری شده و به‌محض اعلام نقشه تفکیکی واگذاری زمین آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در روستای بابازید طبق دستوری که از ستاد بازسازی آمده مشکل 110 واحد مسکونی رفع شده و 52 واحد احداثی هستند، تعداد 10 واحد باید درجاسازی شوند که مشکلی ندارند ولی برای 42 واحد تخریبی که باید جابه‌جا شوند در حال تهیه زمین هستیم.

صدر اظهار داشت: آماده‌سازی سایت چهارهکتاری برای احداث واحدهای مسکونی سیل‌زدگان شهر پلدختر انجام و برای تعدادی پروانه صادر شده که در روزهای آینده پی‌کنی و اجرای عملیات ساخت‌وساز شروع می‌شود، فقط از ادارات آب‌وبرق تقاضا داریم کمک کنند تا کار زودتر انجام شود.

وی اضافه کرد: از 2هزار و 900 واحد تعمیری 2هزار و 800 واحد وام‌های بلاعوض خود را دریافت کردند و اجاره‌بها و معیشت‌ها هم به‌طور کامل به آسیب‌دیدگان سیلاب پرداخت شده است/تسنیم

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید