امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » رئیس سازمان سنجش خبر داد: برگزاری کنکور در همه مناطق کشور/ سهمیه داوطلبان مناطق سیل‌زده اعمال می‌شود

رئیس سازمان سنجش خبر داد:

رئیس سازمان سنجش خبر داد: برگزاری کنکور در همه مناطق کشور/ سهمیه داوطلبان مناطق سیل‌زده اعمال می‌شود

کد خبر: 893
  • 1
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، ابراهیم خدایی با اشاره به برگزاری کنکور در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: ۳ هزار و ۷۵۵ نفر از مناطق سیل‌زده شهرهای پلدختر، معمولان، آق‌قلا و گمیشان در کنکور حضور دارند.

وی در ددامه افزود: از این تعداد یک هزار و ۶۷۸ نفر از پلدختر و معمولان، یک هزار و ۴۵۸ نفر از آق‌قلا و ۶۱۹ نفر از گمیشان در کنکور شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: حوزه‌های امتحانی این شهرها انتخاب شده و ان‌شاءالله کنکور در این حوزه‌ها بدون مشکل برگزار خواهد شد. فقط داوطلبان شهر معمولان که ۴۸ نفر هستند باید به شهر پلدختر بروند که پیش‌ازاین هم این‌گونه بوده است.

خدایی تصریح کرد: از مناطق سیل‌زده ۱۴۹ نفر در گروه علوم ریاضی، ۲ هزار و ۱۰۲ نفر در گروه علوم تجربی، یک هزار و ۶۶ نفر در گروه علوم انسانی، ۸۰ نفر در گروه هنر و ۳۵۸ نفر در گروه زبان‌های خارجه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: به داوطلبان مناطق سیل‌زده ۵ درصد سهمیه مازاد از دانشگاه‌ها همان استان‌ها تعلق می‌گیرد به داوطلبان معمولان و پلدختر از طریق دانشگاه لرستان و به داوطلبان آق‌قلا و گمیشان از دانشگاه گلستان سهمیه اعطا می‌شود/ خبرگزاری آنا

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید