امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان مطرح کرد؛ نداشتن روحیه کار جمعی علت توسعه نیافتگی در لرستان است/ 750پروژه نیمه تمام در لرستان آماده واگذاری به بخش خصوصی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان؛

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان مطرح کرد؛ نداشتن روحیه کار جمعی علت توسعه نیافتگی در لرستان است/ 750پروژه نیمه تمام در لرستان آماده واگذاری به بخش خصوصی است

کد خبر: 524
  • 3
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، دکتر احمدمرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در جمع مهندسین کانون کارشناسان رسمی دادگستری، کانون سازمان نظام مهندسی و انجمن که در سالن جلسات کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان برگزار شد، گفت: نداشتن روحیه کار جمعی عدم توسعه لرستان است.

وی با بیان اینکه باید اعتقاد به کار جمعی داشته باشیم، افزود: باید تعصبات سازمانی را کنار گذاشته و همه با هم در راستای توسعه استان گام برداریم.

دکتر مرادپور اظهار داشت: ۷۵۰ پروژه نیمه تمام در لرستان وجود دارد که تمامی این پروژه ها زمینه واگذاری به بخش خصوصی را دارند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان یادآور شد: طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به طول ۱۵ کیلومتر مطالعه و نقشه آن آماده اجراست از این رو می توانیم این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مطالعه بام لرستان انجام شده و مجوزهای لازم برای ساماندهی و احداث امکانات رفاهی و سایر امکانات دیگر در این منطقه در نظر گرفته شده است، گفت: این امر نیازمند واگذاری به بخش خصوصی و کمک سرمایه گذاران است.

دکتر مرادپور عنوان کرد: شعار دولت دکتر روحانی ساخت مسکن امید در بافت های فرسوده است که سهم استان لرستان ۴ هزار واحد در بافت های فرسوده در استان لرستان است که می‌توانیم این سهمیه را افزایش دهیم.

وی افزود: ۳۵ درصد از جمعیت شهری استان لرستان در بافت‌های فرسوده قرار دارند.

دکتر مراد پور یادآور شد: باید از این فرصت ایجاد شده حداکثر استفاده را برای بازسازی بافت های فرسوده به کار ببریم.

وی افزود: ۲۷۰۰ محله در سطح کشور به عنوان بافت فرسوده شناسایی که از این تعداد ۹ محله در استان لرستان قرار دارند.

دکتر مراد پور خاطرنشان کرد: در بحث سامان دهی طرح‌های گردشگری زمین در بخش های مختلف مانند ساماندهی آبشارها، چشمه های شهرستان خرم آباد و سایر سایتهای گردشگری این آمادگی وجود دارد که بخش خصوصی ورود پیدا کرده و بتواند در این زمینه نیز سرمایه گذاری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: لرستان پتانسیل توسعه یافتگی در بخش های مختلف از جمله گردشگری، صنایع، کشاورزی، معادن و ... را دارد که این امر نیازمند تقویت روحیه کار جمعی است.

لازم به ذکر است، جلسه اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری، کانون نظام مهندسی و انجمن پیمانکاران با حضور دکترمرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل دفتر فنی، مدیریت بحران و امورشهری در سالن جلسات کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان برگزار شد.

در پایان این جلسه مدیران کل دفترفنی، مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل امور شهری استانداری لرستان به سئولات مهندسین پاسخ دادند/روابط عمومی استانداری لرستان

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید