امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » معاون راهداری اداره کل راهداری لرستان خبر داد: ایمن سازی محور خرم‌آباد- پلدختر مستلزم احداث دیواره ساحلی است

معاون راهداری اداره کل راهداری لرستان خبر داد:

معاون راهداری اداره کل راهداری لرستان خبر داد: ایمن سازی محور خرم‌آباد- پلدختر مستلزم احداث دیواره ساحلی است

کد خبر: 1521
  • 5
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز؛ عارف امرایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در سیل هفتم اسفندماه 8، خسارات زیادی به زیرساخت‌های راه در لرستان وارد شد به طوری که 473 کیلومتر راه، 213 دستگاه پل و 68 دستگاه ماشین آلات راهداری به طور جدی خسارت دید.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت در حوزه راه‌های فرعی به شهرستان الیگودرز وارد شده است، افزود: به بیش از 25 کیلومتر از راه‌های فرعی شهرستان الیگودرز آسیب جدی دید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه مجموع خسارات سیل 12 فروردین و 7 اسفند 98 را بیش از  دو هزار و 300 میلیارد تومان برآورد می‌شود عنوان کرد: ایمن سازی محور خرم‌آباد - پلدختر نیازمند احداث 25 کیلومتر دیوار حائل در جوار رودخانه کشکان است که ساخت هشت کیلومتر آن باید به قید فوریت تامین اعتبار شود و در دستور کار قرار بگیرد.

امرایی بیان کرد: از همین ماه یعنی اردیبهشت بازسازی راه‌های آسیب دیده از سیل در حد اعتبارات ابلاغی با جدیت آغاز می‌شود/ تسنیم

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید