امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » معاون استاندار لرستان تاکید کرد: فرمانداران استان، انتخابات مجلس را قانونمند برگزار کنند

معاون استاندار لرستان تاکید کرد:

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: فرمانداران استان، انتخابات مجلس را قانونمند برگزار کنند

کد خبر: 1254
  • 5
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران لرستان با بیان اینکه هر چقدر که به پروسه شروع انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم به‌همین میزان حساسیت‌ها افزایش پیدا می‌کند اظهار داشت: انتظارات کاندیدات احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی که از یک‌شنبه هفته آینده ثبت‌نام خواهند کرد برگزاری انتخابات قانونمند و به‌دور از هر گونه شبهه و در بی‌طرفی کامل و منصفانه است.

وی افزود: به‌تناسب سیاست‌گذاری‌های انتخاباتی دولت به عنوان برگزارکننده و مجری، ما نیز در استان لرستان همان سیاست‌های قانونمند و بدون شبهه را داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان‌ با تأکید به اینکه برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و قانونمند تنها یک شعار نیست بلکه ما به برگزاری چنین انتخاباتی اعتقاد داریم، عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم فرمانداران و مجریان انتخابات در این استان با هر گرایش فکری و نگرش سیاسی باید انتخابات را قانونمند برگزار کنند.

وی خطاب به فرمانداران بیان کرد: خودتان را در معرض تهمت قرار ندهید زیرا برای من و شما هیچ تفاوتی ندارد که کدام شخص به مجلس برود.

ثمینی با بیان اینکه ما به مردم‌سالاری دینی معتقد هستیم، گفت: ملاک ما انتخاب مردم است و پس از طی مراحل قانونی کاندیداها باید رقابت خود را آغاز کنند و وظیفه ما مجریان برگزاری انتخابات سالم و به‌دور از هیچ‌گونه حاشیه و در مدار و موازین قانونی است.

وی خواستار برگزاری جلسات هماهنگی توسط فرمانداران شد و تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات در این جلسات باید به اشتراک فهم در اجرای قانون برسند زیرا همه در استان لرستان باید یک‌جور به انتخابات فکر کنیم و به دیدگاه مشترک برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تلاش ما این است که یک انسجام، هماهنگی و اشتراک فهم در برگزاری قانونمند انتخابات را ایجاد و افزایش دهیم/ تسنیم

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید