امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد: افزایش 7 درصدی مصرف برق در استان/ کنترل مصرف برق یک وظیفه همگانی است

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد:

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد: افزایش 7 درصدی مصرف برق در استان/ کنترل مصرف برق یک وظیفه همگانی است

کد خبر: 904
  • 0
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، فریدون خودنیا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با آغاز فصل گرما و با توجه به افزایش استفاده از وسایل گرمایشی، به طبع میزان مصرف برق در کشور افزایش پیدا می‌کند در همین راستا در سال جاری نسبت به سال گذشته میزان مصرف برق 7 درصد در لرستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات اوج مصرف تنها سه درصد افزایش داشته است، افزود: لرستان نسبت به استان‌هایی مانند کرمانشاه، ایلام و اصفهان با وجود اینکه شرایط آب‌وهوایی یکسانی دارد، امادارای میزان مصرف برق بیشتری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: امسال در ساعات پیک مصرف میزان مصرف برق در لرستان به 630 مگاوات رسیده است؛ اما با وجود این افزایش مصرف خوشبختانه تا به امروز شاهد قطعی برق به خاطر کمبود نبوده‌ایم کمااینکه با توجه به اینکه شبکه برق استان نیازمند تعمیر است گاهی اقات قطعی‌هایی رخ می‌دهد که تمامی این موارد را در سایت این شرکت اعلام می‌کنیم.

خودنیا با اشاره به اینکه اگر هر خانواده لرستانی 10 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند در این حوزه مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: در سال جاری توانسته‌ایم میزان مصرف برق در ادارات استان را کنترل کنیم همچنین به واحدهای تجاری نیز آموزش‌های زیادی ارائه داده‌ایم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: کنترل مصرف برق یک وظیفه همگانی برای تمام مردم کشور است و با تنظیم درجه سرمایش کولرهای خود بر دمای 24 تا 26 درجه می‌توانیم در این راستا کمک شایانی به کشورمان کنیم/فارس

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید