امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
پلدخترنیوز » بهداشت، درمان، سلامت » معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛ مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تا پایان بهمن ماه پرداخت می شود

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي لرستان خبر داد؛

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛ مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تا پایان بهمن ماه پرداخت می شود

کد خبر: 487
  • 4
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز به نقل از وبدا لرستان، دكتر علي فرهادي گفت: با تخصيص انجام شده از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور تمامي مطالبات سال گذشته و شش ماه اول امسال نهايتا تا پايان بهمن ماه آتي در حساب بازنشستگان خواهد بود.

وي با اشاره به تخصيص انجام شده از طرف وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي، عنوان كرد: برنامه ريزي هايي در اين خصوص انجام شده كه بر اساس آن بخش مهمي از مطالبات دارويي و تجهيزاتي مراكز درماني تابعه ي دانشگاه پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه ادامه داد: خريد داروهاي راهبردي و مورد نياز از ديگر برنامه هاي در دست اجراست كه به زودي عملي خواهد شد.

دكتر فرهادي ابراز اميدواري كرد بخشي ديگر از كارانه معوقه پزشكان، پرستاران و پرسنل دانشگاه به زودي پرداخت شود. وي گفت: تمامي تلاشمان را انجام مي دهيم كه بتوانيم اين بخش از مطالبات همكاران را پرداخت كنيم.

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه، آماده سازي پروژه هاي بهداشتي درماني را از برنامه هاي مهم دانشگاه قلمداد كرد و گفت: با عنايت خداوند و تلاش هاي شبانه روزي همكاران خوشبختانه بخش اعظمي از پروژه هاي در حال ساخت در شهرستان هاي مختلف استان در دهه فجر آينده به بهره برداري مي رسند.

دكتر فرهادي اظهار كرد: نزديك به صد پروژه از شامل خانه بهداشت، پايگاه و مراكز جامع سلامت شهري و روستايي و مراكز اورژانس 115 در چهلمين سال از پيروزي انقلاب افتتاح خواهند شد.

وي گفت: كلينيك ويژه ي متخصصين خرم آباد، بلوك زايماني بيمارستان هفت تير دورود و دانشكده ي پرستاري و مامايي اليگودرز ديگر پروژه هاي مهم قابل افتتاح در دهه فجر خواهند بود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید