امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خدمت به مردم، عامل مهم پایداری انقلاب است/ لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران بومی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خدمت به مردم، عامل مهم پایداری انقلاب است/ لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران بومی

کد خبر: 435
  • 1
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در آئین افتتاحیه کلینیک چشم‌پزشکی آفتاب اظهار کرد: ایجاد مرکز تخصصی چشم ضرورتی بود که در استان مشاهده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم بوده و برای انسان به عنوان سنت حسنه باقی می‌ماند خدمت به مردم و به‌ویژه مردم مؤمن و انقلابی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بالاترین عبادت را خدمت به مردم عنوان و تصریح کرد: اینکه در اسلام تعهد و تخصص و همچنین ایمان و تقوا در کنار مسائل مادی دیده و در هم آمیخته شده است برای این موضوع بوده که این عوامل بال پروازی جهت پیشرفت و کمال انسانی هستند.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: اگر به دنبال مطرح کردن نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگو در جهان هستیم بایستی به تخصص‌ها و همین‌طور خدمت و رسیدگی به مردم توجه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز پزشکان ایرانی در دنیا حرف نخست را در دنیا می‌زند، گفت: همچنان‌که رتبه علمی ایران در جهان رتبه برتر بوده و جراحی‌های صورت‌گرفته در ایران بی‌نظیر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افتتاح کلینیک چشم‌پزشکی آفتاب لرستان را رافع نیازهای سراسر کشور بیان کرد و افزود: همچنین کشورهای همسایه با توجه به هزینه‌های بالای جراحی‌های چشم می‌توانند به ایران آمده و از خدمات این مرکز در لرستان بهره ببرند.

وی افتتاح کلینیک چشم‌پزشکی آفتاب را اقدامی ارزشمند خواند و از عموم مردم و مسؤولان خواست که از این مرکز حمایت و استقبال کرده و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران را بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار جهت ایجاد مراکز تخصصی درمانی و عمرانی نشانه پیشرفت و از جمله راهکارها برای محرومیت‌زدایی است.

آیت‌الله میرعمادی پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در خدمت به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: همگام با پیشرفت‌های دنیا ما نیز بایستی حرکت کنیم و مسیر توسعه را در پیش بگیریم.

وی بر لزوم جذب افراد توانمند از سوی متولیان توسعه استان تأکید کرد و گفت: جذب افراد متخصص در رشته‌های گوناگون یک ضرورت است و نبایستی به حضور افراد عادی در جامعه بسنده کرد/فارس
دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید