امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » امام جمعه پلدختر مطرح کرد: نقش مهم پلیس در برقراری امنیت، بی بدیل است

امام جمعه پلدختر:

امام جمعه پلدختر مطرح کرد: نقش مهم پلیس در برقراری امنیت، بی بدیل است

کد خبر: 3058
  • 5
حجت الاسلام سید موسوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر با بیان اینکه هدف اصلی بعثت زدودن جاهلیت است اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی جامع و کامل در مورد بعثت داشتند که نوع دوستی، مهربانی ها و توجه به همنوع را ترویج دادند.

وی افزود: ثبات و پایداری امنیت در گرو تعامل و همکاری موثر و همه جانبه بین دستگاه های دولتی و پلیس است و امنیت پایدار در جامعه با مشارکت عمومی و قانون مداری در جامعه صورت می پذیرد.

موسوی با اشاره به اجراي برنامه هاي كيفي، تأثيرگذار مأموريت هاي پلیس در برقراری نظم و امنیت اضافه کرد: بايد از اجراي برنامه هاي حاشيه اي و غير ضروري پرهيز و ادارات و سازمان هاي مختلف خصوصا ارگان هاي خدماتی، فرهنگي و اجتماعي حداكثر مشاركت و همكاري را با نيروي انتظامي كه متولي اجرای نظم و قانون است داشته باشند تا اقدامات و تلاش هاي كاركنان پلیس به نحو مطلوب به آگاهي عموم رسانده شود.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: امنیت گمنام تر از صحت و سلامت بوده و زندگی روزانه خانواده های ما بدون دغدغه جاری است و ما باید بدانیم برای این امنیت چه هزینه ها و صرف نیرو انجام می گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به امنیت خوبی که در کشور وجود دارد گفت: شرقی ترین مرزهای کشور تروریست ها در صدد تجاوز هستند که به همت مجاهدت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج امنیت مرزهای ایران به صورت کامل برقرار هستند.

موسوی با بیان اینکه درب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است، یادآور شد: نیروی انتظامی ما برای مقابله با مخلان نظم وامنیت با تمام توان در میدان هستند و هرزگاهی در اجرای خدمت به شهادت می رسند.

امام جمعه پلدختر در پایان تصریح کرد: رانت و فشار سیاسی و رایزنی زیرمیزی برای انتخاب فرمانده در نیروهای نظامی نیست چون انتخاب افراد بر اساس تعهد، تجربه، تخصص و شایستگی توسط فرماندهی صورت می گیرد.

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید