امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » دادستان پلدختر مطرح کرد: وضعیت مسکن مهر این شهر افتضاح است.

دادستان پلدختر:

دادستان پلدختر مطرح کرد: وضعیت مسکن مهر این شهر افتضاح است.

کد خبر: 2682
  • 5

علی امرایی در تشریح این خبر با اشاره اینکه بخشی از مشکل آب شرب منطقه مسکن مهر  با تلاش‌های آب و فاضلاب برطرف شد ولی طبقات بالا همچنان مشکل دارند اظهار داشت: جانمایی آسانسور برای برخی از واحدهای مسکن مهر انجام نشده و آنهایی هم که جانمایی شده آسانسور ندارند و مردم و سالخوردگانی که در مسکن مهر ساکن هستند توان ندارند که به طور مکرر از طریق پله به طبقات بالا رفت و آمد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بعد از سیل 98 تمرکز از ضلع غربی به منطقه کوی بسیجیان و مسکن مهر کشیده شده که ما باید برای حل مشکلات این مناطق اقداماتی را انجام دهیم افزود: کانال مسکن مهر سرپوشیده نیست که خیلی از مردم نسبت به این موضوع گلایه مند هستند گرچه فعالیت شهرداری مبنی بر ایجاد راه دسترسی جدید برای مسکن مهر قابل تقدیر است.

امرایی با اشاره به اینکه مردم مسکن مهر پلدختر با مشکلاتی از جمله راه دسترسی و آب آشامیدنی دست و پنجه نرم کرده و در وضع فجیعی زندگی می‌کنند عنوان کرد: وضعیت مسکن مهر افتضاح است و وضعیت مطلوبی ندارد که نباید افزایش قیمت 1400هم به قیمت واحدهای مسکن مهر اضافه شود.

دادستان پلدختر با بیان اینکه اینجا وضعیت خاصی از لحاظ محرومیت و امکانات نسبت به سایر نقاط استان دارد گفت: در فصل تابستان با گرمای نزدیک به 50 درجه خدا را خوش نمی‌آید که مردم با مشکلات مواجه باشند، نباید با عدم توجه و کمتر تلاش کردن بار مضاعفی را بر دوش مردم بگذاریم که انتظارم از مسئولان این است که همه در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ما هر کاری که از دستمان بر بیاید در خدمت مردم هستیم و انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی تلاش کنند که این جلسات نتیجه داشته باشد چون جلسات بدون نتیجه و ارائه صورت جلسه کافی نیست/ منبع: با تخلیص تسنیم

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید