امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار ورزشی » رییس هیئت کشتی لرستان مطرح کرد: دخالت سیاسیون و ورود غیر مرتبط ها دلیل افت کشتی پلدختر!

رییس هیئت کشتی لرستان مطرح کرد:

رییس هیئت کشتی لرستان مطرح کرد: دخالت سیاسیون و ورود غیر مرتبط ها دلیل افت کشتی پلدختر!

کد خبر: 2055
  • 5
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز فرید بهرامی در برنامه ورزشی میدان در خصوص دلایل افت کشتی در برخی شهرستانها از جمله پلدختر اظهار داشت: یکی از معایبی که در کشتی در این مدت ۱۰ ماهه رخ داد ورود سیاسیون و افراد غیرمرتبط با کشتی به این رشته بود، کشتی یک رشته تخصصی است و با وجود مشکلات اینچنینی نباید انتظار داشت کشتی‌گیران آن شهرستان موفق شوند.

وی افزود: پیش از تصمیم قطعی ام برای حضور در انتخابات مجمع کشتی استان با حامی مالی برای حمایت از کشتی استان به توافق رسیده و قول حمایت گرفته ام.

رئیس هیئت کشتی استان با اعلام اینکه این حامی مالی از قهرمانان اسبق لرستانی ساکن پایتخت است عنوان کرد: زمانی می توانیم در لیگ برتر موفق باشیم که کشتی‌گیران رده پایه را تقویت کنیم و اگر تنها به لیگ برتر تکیه کنیم لیگ پایه آسیب خواهد دید. 

وی با تاکید بر اینکه حامی مالی یادشده قرار است براساس همین سیاست در بخش پایه از کشتی لرستان حمایت کند، بیان کرد: اگر بتوانیم برای لیگ برتر نیز یک اسپانسر جذب کنیم قطعا می توانیم در آینده نتایج بهتری در لیگ برتر بدست آوریم.

رئیس هیات کشتی لرستان با اشاره به عدم وجود مربیان پایه در سطح شهرستانها به عنوان مشکل کشتی استان، تصریح کرد: متاسفانه در ۱۰ماه گذشته برخی از چهره‌های کشتی از میدان ورزش کنار رفته‌ و شرایط کرونا نیز وضعیت را بدتر کرده اما تلاش می‌کنیم تا از طریق برخی چهره‌های هم‌ استانی مانند لرستانی به پرورش مربیان پایه اقدام کنیم.

بهرامی با ذکر این سوال که برخی قهرمانان جوان کشتی ما مانند مصیب شیرزادی الان کجا هستند، گفت: دوست ندارم زحمات هیات کشتی در گذشته را نادیده بگیرم اما در ماههای گذشته این فاصله ایجاد شده ضرباتی زیادی به کشتی لرستان زده و وقتی جایی بدون صاحب ماند، کشتی‌گیر چگونه می تواند حمایت شود.

رییس هیات کشتی لرستان با اشاره به اینکه ورزش کشتی ورزش فقیری است و درامدی ندارد و حال انکه همین لیگ برتر می توانست کمکی باشد تصریح کرد: متاسفانه این فرصت‌ها از دست رفت و باید امروز تلاش کنیم با پشتوانه‌سازی بتوانیم در ادامه با قدرت کار کنیم.

وی در ادامه پیرامون نقاط ضعف و قوت هیات کشتی استان در ۱۰ سال گذشته خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت توجه به شهرستانها بود و با تقسیم ارکان تصمیم‌گیری هیات بین شهرستانها تصمیم گیری بهتر می شود. 

 رییس هیات کشتی لرستان اظهار داشت: به دلیل عدم وجود یک دفتر و تشکیلات اداری برای هیات کشتی نتوانستیم اردویی در سطح تیم ملی داشته باشیم لذا باید همتی کرد چرا که اداره کل ورزش به تنهایی توان حمایت ندارد.

وی افزود: باید از مدیران ارشد استان خواست تا در کمک به این ورزش قهرمانی و پرطرفدار به یاری هیات کشتی استان بیایند تا با استفاده از ظرفیت استان لرستان بتوانیم با کمک همه‌ی دلسوزان و فدراسیون کشتی و آقای دبیر به رفع این مشکلات فائق آمده و نهایتا کشتی را به اوج برگردانیم.

بهرامی همچنین به ظرفیت‌های اموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در آموزش و پرورش استان اکنون 12 خانه کشتی داریم که می‌طلبد در کنار این ظرفیت و کمک همه‌ی دلسوزان ورزش، روسای قبلی هیات کشتی استان و ظرفیت‌های ملی بتوانیم گام‌های موثری در آینده برداریم.

وی با تاکید بر اینکه هر شهری در استان لرستان می تواند قطبی از کشتی کشور باشد خاطرنشان کرد: اما سوال اینجاست چه شده که پلدختر با کمترین فاصله از اندیمشک نتوانست مانند اندیمشک عمل کند حال آنکه بسیاری از کشتی‌گیران ما در اندیمشک هم لرتبار هستند، مطمئن باشید یکی از دلایل همین ورود افراد سیاسی به ورزش بوده است. 

بهرامی در پایان گفت: امروز فصل همدلی است و من از تمام رقبای خودم هم درخواست کمک داشته‌ام و قطعا در ادامه نیز در این مسیر از انان یاری خواهم خواست/ خاستگاه نیوز

دسته بندی: اخبار / اخبار ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید