امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان خبر داد: برگزاری کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ ۴۱ هزار لرستانی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان خبر داد: برگزاری کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ ۴۱ هزار لرستانی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

کد خبر: 1739
  • 0
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، مجتبی باقری در تشریح این خبر اظهار داشت: امسال برای کنکور سراسری ۴۱ هزار و ۱۱۷ نفر از استان لرستان در رشته های علوم تجربی، ریاضی، هنر، انسانی و زبان خارجه رقابت می کنند.

وی افزود: از این تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۵ نفر در رشته تجربی، ۱۱ هزار و ۳۱ نفر در رشته انسانی، دو هزار و ۳۳۷ نفر در رشته ریاضی، هزار و ۹۵۱ نفر در رشته هنر و چهار هزار و ۱۵۳ نفر در رشته زبان خارجه به رقابت می پردازند.

رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان گفت: آمار شرکت کنندگان در کنکور امسال نسبت به سال گذشته ۱۹۱ نفر معادل چهار درصد افزایش یافته است.

باقری با اشاره به تعداد حوزه های برگزاری کنکور سراسری در استان تصریح کرد: برای کنکور امسال ۱۷۱ حوزه اجرایی آموزش و پرورش و سه واحد دانشگاهی میزبان کنکوری‌ها است.

وی بیان کرد: کنکور از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد با رشته هنر آغاز می شود و در روز پنج شنبه ۳۰ مرداد گروه های ریاضی و انسانی، جمعه ۳۱ مرداد رشته تجربی و شنبه اول شهریور ماه رشته زبان خارجه برگزار می شود.

رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر رعایت همه پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای برگزار کنکور عنوان کرد: افراد برای حضور در حوزه برگزاری کنکور باید حتما گواهی سلامت داشته باشند و افرادی که کرونا مثبت بوده اند، اتاق هایی ایزوله در محیطی جداگانه از فضای عمومی برای آنها در نظر گرفته شده است.

باقری خاطرنشان کرد: همه شرکت کنندگان قبل از ورود تب سنجی می شوند و همچنین حوزه ها قبل از برگزاری کنکور به صورت کامل گندزدایی خواهد شد؛ در هر حوزه آزمون یک کارشناس بهداشتی حضور دارد و همه افراد ملزم به استفاده از ماسک هستند/ سفیرافلاک

دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید