روابط عمومی، شریان ارتباطی سازمان ها و جامعه! ادارات و سازمان های شهرستان مراقب پل اعتماد بین خود و مردم باشند!

تاریخ انتشار : 3 تیر 1399, 22:35
در عصری که به عصر ارتباطات موسوم است، جایگاه ویژه ی اطلاع رسانی و  مدیریت کردن آن بر کسی پوشیده نیست

در هر نهاد و سازمانی برآورد میزان رضایتمندی از عملکردها برای حفظ یا ارتقاء و امتداد  یافتن یک پروژه یا پروسه فعالیتی، به تبادل نظرات بین مردم و آن سازمان برمیگردد، پس در هر سازمان یا نهادی وجود پل ارتباطی محکمی بین خود و جامعه ضروریست

گزافه نیست که روابط عمومی پس از مدیریت در هر اداره یا ارگانی سکاندار می باشد و این روابط عمومیست که چونان رشته ی اتصالی بین محل خدمت خود با جامعه از طریق رسانه ها و خبرنگاران عمل می‌نماید

اما متاسفانه امروزه در سطح شهرستان پلدختر این ریسمان ارتباطی ضعیف بوده و نبض روابط عمومی ها به عنوان یک شریان ارتباطی برای هر سازمان به کندی و بی رمق در حال تپیدن است به گونه ای که در برخی از ادارات میتوان گفت این تپش از حرکت باز ایستاده و در سکون به سر می برد.

از دیگر مشکلات روابط عمومی ارگانها و نهادها در شهر ما، جایگزین شدن روابط عمومی با عکاس و سلفی ساز مدیر مربوطه و همچنین در مقطعی خبرنگار یا کاتب بنویس آن نهاد شدن می باشد و مهمتر اینکه از اشخاصی که هیچگونه مدرک علمی مرتبط با شغل مورد انتصاب خود نداشته استفاده شده است

در همین راستا پایگاه خبری پلدخترنیوز، در جایگاه یک رسانه ی مطالبه گر مردمی، انتظار دارد ارگانها و نهادهای شهرستان با پیروی از سخنان رهبری بر مبنای ضرورت شناسایی خلاء های موجود، اخلاق مداری و شفاف سازی صادقانه را مد نظر قرار داده و برای پاسخ گویی و اعلام عملکرد با رسانه های شهرستان قویتر از پیش عمل نمایند.


محمدرضا فرهادی فرد/ پایگاه خبری پلدخترنیوز


لینک کوتاه مطلب: https://poldokhtarnews.ir/?newsid=1599

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود