امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » امام جمعه پلدختر در جلسه فوق العاده ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان مطرح کرد: ستاد مبارزه با بیماری کرونا را تعطیل کردیم آن را باز کنید/ انتقاد شدید از تعطیل بودن ادارات ارشاد و تبلیغات/ بیمار کرونایی در صف نانوایی نان تهیه می کند!

امام جمعه پلدختر در جلسه فوق العاده ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان مطرح کرد:

امام جمعه پلدختر در جلسه فوق العاده ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان مطرح کرد: ستاد مبارزه با بیماری کرونا را تعطیل کردیم آن را باز کنید/ انتقاد شدید از تعطیل بودن ادارات ارشاد و تبلیغات/ بیمار کرونایی در صف نانوایی نان تهیه می کند!

کد خبر: 1534
  • 5
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی صبح امروز در جلسه فوق العاده ستاد مبارزه با بیماری کرونا با انتقاد از برگزاری جلسه در روز آخر هفته اظهار داشت: کار فرهنگی در شهرستان پلدختر تعطیل شده به طوری که ادارات تبلیغات، ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز  و دستگاه های فرهنگی شهرستان تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه اجباری به روزه گرفتن نیست ولی هیچ کس حق ندارد در ملاعام روزه خواری کند افزود: وظیفه دستگاه های فرهنگی است که کار فرهنگی انجام دهند چون بنا نیست بخاطر بیماری کرونا همه چیز تعطیل شود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه بی حال ترین ماه مبارک رمضان را در پلدختر شاهد هستیم عنوان کرد: در ماه مبارک سال گذشته با وجود خرابی و خسارات زیاد سیلاب اما ماه رمضان را تکریم کردیم ولی الان در شهر پلدختر به طور علنی روزه خواری صورت می گیرد.

مبارزه با بیماری کرونا رها شده است 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با بیماری کرونا را به طور صدرصد رها کردیم بیان کرد: در حالی که تا روز 20فروردین شاهد آمار پایین افرادمبتلا به بیماری کرونا بودیم ولی به سبب رعایت نکردن در وضعیت قرمز گرفتار شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: افراد کرونایی بدون رعایت پروتوکلهای بهداشتی در صف نانوایی ها نان تهیه می کنند که نشان دهنده این است همه چیز رها شده است.

وی تصریح کرد: مردم به خیال اینکه کرونا تمام شده در میادین وکوچه ها تجمع می کنند که همین سبب انتقال بیماری به درون خانه ها شده است که در این رابطه باید کسانی ماموریت فرهنگ سازی به این افراد را انجام دهند. 

بازار عامل مهم شیوع کرونا

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: بالا رفتن افراد مبتلا به بیماری کرونا نشانه رها کردن موضوع کرونا است که مسئولان باید ورودی جدی به این مسئله داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با انتقاد از ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا را قفل کردیم آن را باز کنید!!

وی افزود: بازار عامل بسیار مهمی در انتقال بیماری کرونا است که همین سلامت مردم را به خطر انداخته است.


گزارش از: فیروزه حاتمی
دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید