امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار اجتماعی » رئیس دادگستری پلدختر تاکید کرد: خط و نشان دستگاه قضا به مدیران شهرستان/ با مسئولان متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد

رئیس دادگستری پلدختر تاکید کرد:

رئیس دادگستری پلدختر تاکید کرد: خط و نشان دستگاه قضا به مدیران شهرستان/ با مسئولان متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد

کد خبر: 1372
  • 5
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز؛ اکبر رشیدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان اینکه طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری و مشارکت امام جمعه، اداره تبلبغات، اوقاف وامور خیریه و مرکز امور مشاوران  و وکلای  دادگستری، بسیج ناحیه پلدختر با محوریت فرهنگی دادگستری شروع شده اظهار داشت: امور حقوقی مردم توسط کارشناسان حقوقی در این طرح بررسی می شود و سبب افزایش آگاهی مردم با مسائل حقوقی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در صدد شکست و ضعیف نمودن کشور وانقلاب هستند و از هر طریقی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند ما باید هوشیار باشیم که ملت ایران هوشیار بوده و در تشییع پیکر سردار سلیمانی این بیداری را نشان دادند.

رئیس دادگستری پلدختر عنوان کرد: تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی وانسجام و وحدت ایجاد شده مشت محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان اسلام و انقلاب بود.   

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات پیش رو حضور حداکثری داشته باشند بیان کرد: مردم دوست ودشمن خود را میشناسند و مسئولان هم با تعهد و به کارگیری افراد متخصص امور مردم را بررسی ومشکلات اقتصادی را برطرف کنند. 

رشیدی با بیان اینکه تحریم ها و مشکلات اقتصادی نمی تواند مردم را از نظام وانقلاب دور کند چون خطوط قرمز مردم اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است گفت: در مسئله انتخابات همگی باید قانون را مدنظر داشته باشند و فصل الخطاب همه قانون باشد که امید است مسئولان شهرستان با تعامل، هماهنگی و همکاری یک انتخابات پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم و با کمال بی طرفی برگزار کنند و وظایف قانونی خودشان را انجام دهند و این امر مهم با تعیین و گماردن افراد با همه سلایق در سر صندوق های اخد رای نمود پیدا کند.

وی تصریح کرد: مسئولان و روسای ادارات طوری برخورد نکنند که تبلیغ به نفع یا تخریب کاندید دیگری باشد چون دون‌ شان روسای ادارات واز طرفی تبلیغ خارج از وقت قانونی است و تخلف محسوب می شود و در صورت گزارش، برخورد قانونی صورت می گیرد.

رئیس دادگستری پلدختر در پایان یادآور شد: کاندیدهای انتخابات بدانند تایید و رد صلاحیت آنها بر اساس همین قانونی است که مصوبه همین مجلسی است که کاندیدها عزم ورود به آن را دارند پس هر کسی اعتراضی دارد از مبادی قانونی خودش موضوع را مطرح کند وهیچ گونه تنش، اغتشاش و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی برای دستگاه قضایی قابل اغماض نیست و قطعا برخورد صورت می گیرد.


گزارش از: فیروزه حاتمی
دسته بندی: اخبار / اخبار اجتماعی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید