امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
پلدخترنیوز » اخبار » اخبار ورزشی » سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دربی مطرح کرد: کالدرون محترم است اما چرا در مورد تیم‌های دیگر حرف می‌زند؟ وقتی ما دیاباته را می‌خواستیم کالدرون هنوز سرمربی پرسپولیس نبود! اولین چیزی که من را متقاعد کرد به استقلال بیایم هوادارانش بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دربی مطرح کرد:

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دربی مطرح کرد: کالدرون محترم است اما چرا در مورد تیم‌های دیگر حرف می‌زند؟ وقتی ما دیاباته را می‌خواستیم کالدرون هنوز سرمربی پرسپولیس نبود! اولین چیزی که من را متقاعد کرد به استقلال بیایم هوادارانش بودند.

کد خبر: 1067
  • 1
به گزارش پایگاه خبری پلدخترنیوز، آندرا استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس درخصوص اینکه استقلال در سه بازی گذشته نتایج خوبی نگرفته و فکر می‌کند در مسابقه فردا تیمش چه شرایطی داشته باشد گفت: ما می‌دانیم دربی یکی از مهمترین بازی‌های فوتبال در ایران و حتی در دنیا است می‌دانم که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و این باعث می‌شود تا با 110 درصد توان وارد زمین شویم. به بازیکنان استقلال گفته‌ام که باید تهاجمی بازی کنیم و به هیچ وجه نبایم عصبانی شویم. ضمن آنکه بگویم در بازی‌های گذشته مستحق این نبودیم که این امتیاز را از دست بدهیم. 

به پرسپولیس احترام می گذاریم اما از آنها نمی ترسیم

وی درخصوص اینکه دستیاران شما دو بازی قبلی پرسپولیس را تماشا کردند و نظر شما درخصوص این تیم چیست افزود: ما می‌دانیم که پرسپولیس در سه دوره قبل قهرمان شده است و می‌دانیم که دو بازیکن جدید که یکی برزیلی و یکی هم کنعانی‌زادگان از ماشین‌سازی به عنوان دفاع وسط به این تیم آمدند. می‌دانیم که کالدرون تغییر سیستم داده و به سیستمی برگشته که پرسپولیس زمان برانکو بازی می‌کرد. ما به تیم رقیب احترام می‌گذاریم اما از آنها نمی‌ترسیم و فردا این مساله را در زمین نشان خواهیم داد. 

اولین چیزی که من را متقاعد کرد به استقلال بیایم هوادارانش بودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که طرفداران این تیم در مدت زمان حضورش در ایران به شدت از وی حمایت کرده‌اند و این حمایت چقدر می‌تواند روی کار این مربی تاثیر بگذارد گفت: مطمئنا اولین چیزی که من را متقاعد کرد که به استقلال بیایم این بود که این باشگاه در آسیا اهمیت زیادی دارد و از هواداران پرشوری هم برخوردار است. در هر جلسه تمرینی یا بازی‌های ما مردم حمایتمان کردند و این موضوع خیلی مهم است. مطمئنا بدون طرفداران روی سکوها ما مشکل خواهیم داشت و تنها حالتی که ما می‌توانیم پاسخ محبت آنها را بدهیم این است که هر چه در توان داریم خرج کنیم تا آنها در پایان مسابقه خوشحال به خانه‌هایشان برسند.

به کالدرون احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم چرا دائم در مورد تیم های دیگر صحبت می کند

سرمربی استقلال در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود اعلام کرد که استقلال فرزند خوب وزارت است و اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد آن را گردن کسی نمی‌اندازد و اینکه او دیاباته را می‌خواسته اما با پول بیشتر به استقلال رفت افزود: من به کالدرون احترام می‌گذارم چرا که او از من بزرگتر است و فرد مشهوری به حساب می‌آید اما نمی‌دانم چرا دائما در باره تیم‌های دیگر صحبت می‌کند. شاید به خاطر اینکه پرسپولیس بهترین تیم لیگ است و بازیکنان گران قیمتی دارد که دستمزد بالایی می‌گیرند اما فکر می‌کنم این حرفه‌ای نیست. نمی‌دانم او درباره دیاباته چرا حرف می‌زند چرا که وقتی ما او را می‌خواستیم کالدرون هنوز سرمربی پرسپولیس نبود اما این را هم بگویم که دیاباته فردا بازی نمی‌کند. 

با مربیگری در چند مسابقه عیار من مشخص نمی‌‌شود

به گزارش فارس، سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا ممکن است برد استقلال در دربی فردا پاسخی به منتقدان این تیم در سه بازی گذشته باشد گفت: موضوعی وجود دارد که شاید کسی از آن خوشش نیاید ولی چند مسابقه عیار کار من را نشان نمی‌دهد این چهارمین دیدار من با استقلال  است آن هم در شرایطی که مسئولیت تیمی را قبول کردم که نیمی از بازیکنانش را عوض کرده است. ما تیمی را تحویل گرفتیم با مربی جدید ، لیگ جدید و بازیکنان جدید. نتیجه بازی فردا نمی‌تواند من را از هدفی که داریم متوقف کند اما نتیجه مسابقه برای اهداف ما مهم است. 

از مسئول تدارکات و باغبان استقلال هم می‌خواهند که دربی را ببریم

استراماچونی تاکید کرد: فردا بازیکنان جدیدی در دربی بازی می‌کنند و بازیکنان ما ثابت می‌کنند که در سطح و اندازه استقلال هستند. من کاری کردم که آنها از نظر ذهنی و روانی ارتقا پیدا کنند. مسئولیت من فقط برای چند مسابقه نیست و کارم این است که یک استقلال قوی درست کنم. هر چه برنامه‌های ما بیشتر باشد کار ما سخت‌تر هم خواهد شد. در مورد دربی هم بگویم حتی از باغبان و مسئول لباس‌های استقلال هم می‌خواهند برنده شویم اما نمی‌گذارم این 90 دقیقه برنامه‌ها و پروژه‌های ما را نابود کند.

کسی در باشگاه بگوید مشکل من هستم به آن احترام می گذارم

وی درباره اینکه صحبت از دربی است و در صورت باخت ترس از دست دادن شرایط را ندارید اظهار داشت: یک مربی حرفه‌ای می‌داند که اتفاقات خوب و بد در فوتبال رخ می‌دهد اما اگر در انتهای مسابقه کسی از باشگاه بگوید که مشکل من هستم به آن احترام می‌گذارم. 

قائدی صددرصد آماده نیست

سرمربی استقلال درباره غیبت سه بازیکن این تیم و اینکه آیا احتمال دارد فردا تیمش را دفاعی به زمین بفرستد گفت: ما در فاز حمله کامل نیستیم و فرصت نکردیم که بازیکنی را اضافه کنیم و این چیزی است که من در انتهای نقل و انتقالات نگران آن هستم هرچند که نبود دیاباته باعث می‌‌شود کمی از شخصیت تیمی را از دست بدهیم. متاسفانه قائدی و اسماعیلی که در دو بازی قبل برای ما گل زدند شرایط خوبی ندارند چرا که اسماعیلی محروم است و قائدی هم صددرصد آماده نیست. به همین دلیل یازده بازیکنی که به زمین می‌روند باید بیشتر تلاش کنند. ما تلاش می‌کنیم که برای دربی آماده شویم و برنده از زمین بیرون بیاییم اما در مسابقه فردا باید تعادل تیمی داشته باشیم و من از بازیکنانم خواستم با تلاش بیشتر و شجاعانه‌تر بازی کنند. اگر ما بتوانیم این طور باشیم شاید در آینده ساختار را عوض کنیم. 

قبل از دربی کسی نمی تواند قول پیروزی بدهد

استراماچونی درباره اینکه از نظر او برنده بازی چه تیمی است افزود: یک مربی تلاش می‌کند تیمش را آماده کند و تک تک بازیکنان باید 110 درصد تلاش کنند و من ناراحت می‌شوم اگر بازیکنی از وظیفه‌اش کوتاهی کند. قبل از مسابقه دربی کسی نمی‌تواند قول پیروزی بدهد حتی کسی که فوتبال هم نمی‌بیند/ فارس

دسته بندی: اخبار / اخبار ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید